ویژگی‌های کارگاه ترید مهرانیاک (از زبان دانشجو)

ویژگی‌های کارگاه ترید مهرانیاک (از زبان دانشجو)

کارگاه ترید مهرانیاک

یکی از محبوب‌ترین خدمات مهرانیاک از سال ۱۴۰۱ تا امروز، کارگاه‌های حضوری معامله‌گری بوده است. این کارگاه‌ها با رویکرد معامله‌گری روزانه طراحی شدن و برای افرادی که می‌خوان به طور جدی، ترید کردن رو یاد بگیرند، بسیار مناسبه. من خودم به شخصه همه‌ی کارگاه های ترید مهرانیاک رو بودم (آنلاین یا حضوری) و هر بار، بدون اغراق، مطالب جدیدتری یاد می‌گرفتم! در ۹ دوره کارگاهی که به خاطر توفیق اجباری شرکت کردم، هیچ جلسه و هیچ دقیقه‌ای از کلاس برام تکراری نبود! یعنی حتی اتفاق دژاوو هم نتونست کلاس رو برام تکراری کنه! 😂 این خاصیت کلاس‌های استاده! همراه با آپدیت کردن خودش، شاگرداش رو هم آپدیت می‌کنه و این واقعاً لذت‌بخش هست!

در این مقاله به طور کامل، ویژگی‌ها و جزییات کارگاه‌های مهرانیاک رو شرح می‌دم. امیدوارم که راهنما و پاسخ خوبی برای سوالات احتمالی شما باشه.

 

روش تدریس در کارگاه‌ها

در جلسات کارگاه معامله‌گری روزانه، بدون هیچ اتلاف وقتی، مستقیم سراغ تحلیل تکنیکال به صورت کاربردی می‌ریم. تو کلاس‌ها متکلم وحده نداریم! همه چیز به صورت تیمی جلو می‌ره. بخشی از کتاب منبع رو هر بار به صورت عملی روی چارت پیاده سازی می‌کنیم. منابع ترجمه نشده و انگلیسی هستند اما اگه زبانتون خوب نیست، نگران نباشید! استاد بهرامی فارسی نمیذارد که مطلبی رو یاد نگرفته از کلاس بیرون برید! حقیقت‌ها رو باید گفت: استاد واقعاً توی تکالیف و پروژه‌ها سخت‌گیر هستن! باااااید ۱۰۰٪ خودتون رو بذارید. وگرنه ناراحت خواهید شد! :))

اما از طرفی هم کارگاه‌ها خالی از خوش گذرونی و فان نیست! واقعاً استاد هربار یه چیز جدید رو می‌کنه! کاردستی، سریال، آموزش پوکر و ربطش به بازارهای مالی (از من نشنیده بگیرید!)، جریمه و جایزه‌های نقدی، چالش‌های باحال و خیلی چیزای دیگه! البته، هیچ کس جز خود استاد نمیدونه تو کارگاه جدید، قسمت خوش‌گذرونیش چه چیزی خواهیم داشت! ولی حتماً چیزیه که اگه مثل من بعداً برگردید و بررسیش کنید، متوجه می‌شید که چه قدرررر چیزهای خوبی یاد گرفتید! مطالبی که واقعاً توی زندگیتون می‌تونید استفادش کنید.

آهان اینم بگم که اگه قراره کارگاه رو شرکت کنید، خودتون رو برای کوییزهای سخت و پرزنتیشن آماده کنید!

 

منحصر به فرد بودن کارگاه‌ها

تا به امروز هر کلاس و هر آموزشگاه و هر جایی که برای یادگیری هرچیزی شرکت کردید رو فراموش کنید! واقعاً کلاس‌ها بسیار متفاوت و مفید و تعاملی هست. باعث میشه حتی نوع تفکرتون به مسائل تغییر کنه! حالا اگه مثل من آدم بدون تعصبی باشید و سوگیری‌های ذهنیتون کم باشه خیلی بیشتر روتون تاثیر میذاره! توی کلاس‌ها اینقدر خلاقیت و حس خوب وجود داره که شما ناخودآگاه خودتون هم outside the box فکر می‌کنید! مخصوصاً مسائل روانشناسی که از استاد یاد می‌گیرید نه تنهااااا در معامله‌گری بلکه در زندگی واقعی کمکتون می‌کنه! حتی اگه در نهایت تصمیم بگیرید که نمی‌خواید معامله‌گر بشید (که احتمالش کمه)، اونقدر مهارت‌های دیگه و چیزهای خوب و به درد بخوری یاد گرفتید که هر حرفه‌ای رو انتخاب کنید توش موفق خواهید بود.

 

جلسات خصوصی در اواخر ورکشاپ

یکی از قشنگ‌ترین بخش‌ها برای همه‌ی دانشجوهای کارگاه ترید مهرانیاک، جلسات خصوصی انتهای ورکشاپ هست! بعد از مسیری که برای یادگیری طی می‌کنید، متوجه خواهید شد که در آخر، همه‌ی افراد متفاوت و خاص هستند! هرکسی ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی داره، تو خانواده‌های مختلفی بزرگ شده، شرایط زندگی متفاوتی داشته! این که متوجه می‌شید که یک نسخه رو برای همه نمی‌پیچند! همه چیز براتون شخصی سازی میشه. مثل اینکه یک لباس خیلی به خصوص توسط یک خیاط ماهر فقط و فقط برای شما دوخته بشه! مگه همه‌ی آدم‌ها یه شکل هستند که راه‌های رسیدن به پول براشون شبیه هم باشه؟

تو این جلسات به معنی واقعی خودتون رو کشف می‌کنید، نقاط قوت و ضعفتون رو شناسایی می‌کنید و خودتون رو می‌پذیرید!

 

ارتباط با جامعه‌ی خوبی از معامله‌گران

افرادی که تو هر دوره‌ی کارگاه ترید مهرانیاک بودن الان واقعا بهترین دوست‌های هم دیگه شدن! خیلی خوبه که با افرادی ارتباط داشته باشی که اهداف و آرزوهایی شبیه به خودت دارن! دوستی با افراد خود واقعاً یه نقطه عطف بزرگ تو زندگی آدماست! اینکه ارتباط با بچه‌ها و استاد هیچ وقت قطع نمیشه و یه دوستی ادامه دار می‌سازیم خیلی لذت بخشه! بودن تو این جمع‌ها به آدم انگیزه‌ی ادامه دادن و عبور از سختی‌ها میده!

همه‌ی افرادی که تو کارگاه‌ها شرکت می‌کنند یک هدف مشترک و جدی دارند: یادگیری درست و اصولی، یک بار برای همیشه! درسته که گفتم استاد هربار چیز جدیدی ارائه میده و همیشه آپدیت هست! اما خودتون دیگه تو این دوره یاد می‌گیرید که چطور باید خودتون رو به روز کنید!

 

درآمد و سوددهی

یکی پرسیدن سن و یکی هم درآمد کار قشنگی نیست (😂) اما خب گفتنی‌ها رو باید گفت! امکان نداره که شما با عشق و علاقه و تمرکز، تمام تلاشتون رو بکنید و در نهایت به نتیجه‌ی خوبی نرسید!

بهتون قول میدم بعد از شرکت تو این کارگاه شرمنده‌ی خودتون نمی‌شید! اگر طرز تفکر درست داشته باشید، اگر بدونید که هیچ چیزی آسون نیست، اگر بتونید کار سخت رو انجام بدین! از زیر کار در نرید و واقع بین باشید! مطمئنم که نتیجه می‌گیرید.

خداروشکر که می‌تونم با افتخار بگم که: بله! حقیقت داره! واقعیه! میشه از این بازار پول درآورد! من تونستم، شما هم می‌تونید!

به قول استاد: میشه میشه میشه، ولی سخته سخته ســــختههههه!

 

صفحه‌ی کارگاه ترید مهرانیاک: اینجا کلیک کنید

 

اشتراک‌گذاری:

مطالب دیگر