ریزش کریپتو در میان گزارش‌های پاسخ ایران به حمله‌ی اسرائیل

ریزش کریپتو در میان گزارش‌های پاسخ ایران به حمله‌ی اسرائیل

خلاصه: اخبار اخیر درباره‌ی درگیری‌های ایران و اسرائیل منجر به فروش قابل توجه بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال شد.

 

تاثیر درگیری‌های ایران و اسرائیل در قیمت کریپتو

پس از آنکه ایران با ده‌ها پهباد، حمله‌ی اخیر اسرائیل به سفارت ایران را پاسخ داد، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال، از جمله بیت‌کوین و اتریوم، به شدت کاهش یافت.

بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار با ۶.۷ درصد کاهش در هر کدام از سطح ET اواخر بعد از ظهر جمعه خود رسید. شنبه کمترین مقدار خود را از اوایل مارس ثبت کرد.

قیمت بیت‌کوین که دیروز در حدود ۶۸۰۰۰ دلار به اوج خود رسید، به شدت کاهش یافت. و تا ساعت ۴:۵۰ بعد از ظهر به وقت شرقی به قیمت حدود ۶۲۰۰۰ دلار رسید. اتریوم نیز با کاهش ۹ درصدی به حدود ۳۰۰۰ دلار رسید، در حالی که توکن‌های دیگر مانند BNB و Solana شاهد کاهش دو رقمی بودند. این دو به ترتیب ۹ درصد و نزدیک به ۱۸ درصد کاهش داشتند.

قیمت چندین ارز دیجیتال کمتر معامله شده حداقل ۱۵ درصد کاهش یافت. از جمله avalanche (۲۰ درصد)، XRP (۲۰ درصد) و میم توکن dogecoin (۱۸ درصد).

ریزش کریپتو در درگیری‌های ایران و اسرائیل

در کل، بازار ارزهای دیجیتال در روز ۸ درصد کاهش یافت. در حالی که رویدادهای ژئوپلیتیکی مستقیماً به ارزهای دیجیتال مرتبط نیستند، بازارهای سنتی روز شنبه تعطیل هستند و مشخص نیست معامله‌گران سایر طبقات دارایی چگونه به این اخبار واکنش نشان خواهند داد.

 

از مطالب دیگر وبسایت: اهمیت پوزیشن سایزینگ در نجات حساب تریدر

اشتراک‌گذاری:

مطالب دیگر