مقالات مهرانیاک

انتخاب مقالات بر اساس سطح محتوا:

بهبود روانی بعد از مارجین کال شدن حساب

بهبود روانی بعد از مارجین کال شدن حساب

نداشتن دیسیپلین، پیروی نکردن از تریدینگ پلن، معامله‌گری انتقام‌جویانه و…! همه این‌ها دلایل رایجی هستند که نشان می‌دهد چگونه معامله‌گران آماتور با یک مارجین کال وحشتناک مواجه می‌شوند. در این مقاله، چهار مرحله را با شما درمیان می‌گذاریم که به شما کمک خواهد کرد به مسیر درست بازگردید.

بیشتر بخوانید ⪢
What is ICT trading strategy in forex?

سبک ICT در معامله‌گری چیست؟

ICT مخففِ Inner Circle Trading (ترجمه:معامله‌گری در سیکل‌های درونی) می‌باشد. بنیان‌گذار این سبک مایکل هادلستون است. در این مقاله نحوه‌ی استفاده از این سبک معاملاتی و هر آنچه که باید بدانید را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید ⪢
اهمیت پوزیشن سایزینگ در نجات حساب تریدر

اهمیت پوزیشن سایزینگ در نجات حساب تریدر

پوزیشن سایزینگ (Position Sizing) درست و اصولی مهم‌ترین مهارتی است که یک معامله‌گر فورکس یا کریپتو باید داشته باشد! تعریف مناسب حجم معاملات یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مدیریت ریسک و سرمایه است. برای بقا در این بازار باید به خوبی آن را یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید ⪢
۴ دلیل عدم پایبندی تریدرها به تریدینگ پلن

۴ دلیل عدم پایبندی تریدرها به تریدینگ پلن

در این مقاله به چهار دلیل اصلی که معامله‌گران از پایبندی به تریدینگ پلن خود منحرف می‌شوند می‌پردازیم. شناخت این عوامل کلیدی در انحراف از استراتژی معاملاتی، می‌تواند به بهبود تصمیمات معاملاتی و پایبندی به تریدینگ پلن کمک کند.

بیشتر بخوانید ⪢
نکات معامله‌گری

۵ نکته‌ی قدیمی ولی طلایی برای تازه‌کاران معامله‌گری

اگر می‌خواهید در بازار فورکس به کسب درآمد برسید و به صورت مداوم این کار را انجام دهید، مهم است که به یک سری نکات توجه نمایید. شما باید روش‌ها و تکنیک‌های معاملاتی اثبات شده را به طور منظم مرور کنید.

بیشتر بخوانید ⪢

مقالات مهرانیاک، شامل به روزترین مطالب در حوزه‌ی بازارهای مالی است. هر روز یک مقاله‌ی جدید را در وبسایت مطالعه کنید!

موضوعات دلخواه خود را حتماً از طریق ایمیل به ما بگویید. تلاش بر این است که بهترین محتواها با کیفیت بالا در اختیار شما قرار گیرد.